Jag trodde jag dragit ner på barnaskaran

Jag hade ju dragit ner Nickos kompisar till två. Trodde jag i alla fall.
Plötsligt ringer nästa mamma och frågar om hennes son kan va här i helgen.
Vad säger då jessica? Klart han kan.
Nu är dom fyra på hans rum. Det är ju ändå inte lika många som innan så jag får väl va nöjd.

Det blåser nästan storm utanför. Jag hörde på vädret att småland låg risigt till så nu är den väl på väg. Det är skönt att ha ett hus att krypa in i när det blåser utanför. Jag kan tycka att det är rätt lugnande när det är lite lagom med oväder. Ett riktigt ösregn och lite åska på långt avstånd är härligt. Storm är kanske inte mitt favoritväder men man får ju inte välja.
Jag blev lite sugen på varma mackor men att åka till affären just nu tilltalar mig inte så jag får kolla kylen efter nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0