Jag tror jag lägger mig och läser i min tråkiga bok nu

Jag har egentligen ingen lust att plocka fram den trista boken igen men den är ändå tillräckligt intressant för att va omöjlig att sluta med.
I normala fall så lägger jag ifrån mig alla böcker som inte tilltalar mig inom femtio sidor men den här är svårbestämd.
Ronnie har kompis kvar och Kim har också kompis som ska skjutsas hem. Nicko har kompis som ska stanna över natten och småbarnen har inte somnat än.
Det är svårt att få ro och lägga sig då även att jag vill.
Nu loggar jag ut i alla fall.
Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Moster

God natt Jessica.
Jag vill att du försöker ta det lite lugnare om dagarna
Vet att du har svårt för det, helst full rulle hela tiden. Men följ en gammal kvinnas kloka råd. Det är lätt att du går in i den så omtalade väggen Inte roligt kan jag säga. Lämna över lite ansvar på dom andra i familjen o be om hjälp. Hälsa alla.
KRAM

2008-02-03 @ 00:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0