Ledig fredag

Eftersom jag jobbar hela helgen så är det min lediga dag idag. Mina visioner om en ledig dag är alla barn i skolan och på praktik och jag i soffan med en bok.
Så här är min lediga dag:
Jag har innan jag satte mig här tagit hand om tvätten och disken och plockat undan.
Innan 13 ska jag: Storhandla mat. Åka till soc med lite papper. Köpa wax till Nicko. Byta en bok till Fabbe.
13 ska jag sen hämta Kim på macken.
13.30 ska jag hämta Emil på skolan.
14 ska jag skjutsa Kim till ett möte.
14.30 ska jag hämta Fabian på skolan.
15 ska jag hämta Kim och skjutsa honom till nästa möte som tar till 15.30
Sen har jag bara matlagningen kvar och Fabians tre läxor kvar. Fabian har en skrivläxa, en läsläxa och en matteläxa som ska va inlämnat på måndag och jag jobbar ju till sent hela helgen.
Jag kanske hinner ta fram boken en kvart i sängen ikväll innan jag slocknar.
Nej nu är det dags att ta tag i saker här annars spricker schemat.
Ha en trevlig fredag.

Kommentarer
Postat av: ronnie

blablabla...blablabla....blablabla..blablabla...blablabla....blablabla..Och- blablabla

2008-02-29 @ 13:34:53
URL: http://fyrbarnsmor.blogg.se
Postat av: Anna

Vad du är söt. Tack!

Hoppas att allt är bra med dig, gubben och barnen!

Hälsa alla!

2008-02-29 @ 19:43:20
URL: http://justmeanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0