Lugn och ro

Emil kolla disney channel, Fabbe hos kompis och resten på crossbanan. Underbart!
Ronnie var och träffade sitt nya syskonbarn i Stockholm igår. Han blev helt plötsligt lite bebissugen. Tur att inte jag var med så båda hae blivit smittade.
Han skickade bilder och jag måste hålla med om att hon var otroligt söt. Mörkt hår och mörka ögon.
Jessica och jag var ensamma med våra barn så vi bestämde oss för att äta ihop. Jag tänkte närmast på ris med biff och bambuskott (för att va lite nyttig i alla fall) men Jessica behövde bara nämna pizza innan jag nappade. Svag karaktär var det.
Jag får väl banta på måndag igen (som varje måndag).

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag har sett föräldrarna till tösen... kan inte bli annat än söt;) Så tro nu inte att du skulle få en lika söt tös... :0 (snäll va?)

2008-02-03 @ 16:32:15
Postat av: jessica

Jag kan inte ens få en tös så jag chansar inte. Ska väl bli barnbarn nån dag

2008-02-03 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0