Min sommarplanering är hopplös

Jag tar fram kladden till sommarschemat som jag gjort hela tiden men det är hopplöst.
Om man nån gång kunde få fram ett schema som går varje år. Varje gång jag har en lösning så är det nåt som inte stämmer.
Varför måste personalen ha semester varje år? Jag får lägga in om en vecka var tionde år per personal så blir det lättare ;).Dessutom kan vi jobba sju dar i veckan hela sommaren också. Det skulle va busenkelt att göra schema då. Jag kanske inte blir så populär som arbetsgivare då.
Jag får väl höra med Ann-Kari vad hon tycker om det förslaget.
 
Då hade jag ju lösningen klar då. Inga problem ( utom med samarbetsviljan från personalen kanske).
Det är nog bara att fortsätta klura istället annars kanske det bara är jag som jobbar själv. Både Annett och Ann-Kari går i strejk.
Inte värt att utmana ödet.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Sök ny personal!!!!!

2008-02-26 @ 16:34:48
Postat av: elaka kärringen

Det är arbetsgivarens rätt att lägga ut semestern
om inte personalen kan samarbeta så att företaget fungerar
I annat fall byt personal varje år så då blir det inte tal om sommarsemester alls
Hoppas att personalen inser fakta och samarbetar

2008-02-27 @ 07:15:08
Postat av: jessica

Vi ska nog kunna samarbeta när jag väl tänkt klart. Det är ett pusslande men det brukar bli bra.

2008-02-27 @ 07:53:53
URL: http://fyrbarnsmor.blogg.se
Postat av: nettan

håller med Ann-Kari, du har oduglig personal som inte kan "jobba" som du vill och tänkt dig

2008-02-29 @ 16:19:37
Postat av: Ann-Kari

Nettan.. Det som är det roliga... Är att jag är personal *S*

2008-03-04 @ 07:24:10
Postat av: Ann-Kari

Och kan tänka mig att det är även du =P =)

2008-03-04 @ 07:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0