Semlorna inhandlade

Nu väntar jag på mitt främmande sen ska jag äntligen få äta min semla som frestar mig i köket. Det är ju semledan för guds skull.
I och för sig brukar jag inte behöva ursäkter för att äta en semla men idag ska man ju äta så då kan det väl inte bli fel.
Jag fick ringa in Annett nu ikväll för Ronnie hade för mycket jobb så han kunde inte komma ifrån och hämta barnen. Det är ju bra att han har mycket jobb. Han har sagt att när han tjänar massa pengar på sitt jobb så ska jag få bli lyxhemmafru. Jag väntar på det fortfarande. Jag tror inte jag skulle stå ut i längden med att bara va hemma men ett tag kanske. Nej jag tror inte det.
Nu kommer nog snart min gäst så jag ska väl sätta på kaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0