Snart ska jag gå hem

Jag har inte fått nåt vettigt gjort idag alls känns det som.
Ibland går dagarna fruktansvärt fort på jobbet. Idag var en sån dag. Det har varit mycket stammisar som stått och pratat bort en stund och då blir det inget annat gjort.
Jag har väl sparat krafterna till mítt hem istället och det lär väl gå åt.
Vi har haft många barn hos oss sen i fredas. Nicko har haft fem kompisar som bott hela veckan och lanat. Igår fick jag nog och sa till om att alla barnen skulle hem igen.
Det kändes bra att ta det beslutet. En stund senare ringer Anton och Jakobs mamma och frågar om dom kan stanna till på söndag för att hon ska på nån jobbgrej i Linköping hela helgen.
Det blev i alla fall tre mindre så jag får va nöjd med det.
Jag har inga problem med många barn men ibland blir dom några för många dom små liven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0