Söndag

Att inte Carola vann igår kom som en smärre chock för mig men men.
Den största chocken var väl ändå att den fruktansvärda låten kebabpizza kom som femma. Snacka om att folk rösta på den underligaste för att jävlas för ingen kan ha tyckt att den var bra i alla fall.
Jag sov länge idag och har precis förberett dagens middag.

Ronnie och dom stora barnen är och åker cross så jag har bara mig själv och småbarnen hemma.
När jag väl har det lite lugnare och skulle kunna sätta mig ner med en bok eller nåt så blir jag ändå rastlös. Jag var tvungen att leta efter en sak på internet så här hamnade jag.

Igår kväll ville jag se en film men ingen av min stora familj ville se den med mig. Jag försökte med alla men dom som inte var och meckade i garaget hade tjejbesök så jag blev själv vid tvn tills Ronnies kompis Johan kom och förbarmade sig över den övergivna ensamma mamman i soffan.Det kändes konstigt när man är van vid mycket folk. Jag tror att jag aldrig kommer låta mina barn flytta hemifrån. Dom kommer få ta med sig sina familjer och flytta hem till mig bara för att hålla mig sällskap.
Nu ska jag ta tag i tvätten sen kanske jag kan hitta lite läsro en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0