Vi har hela gården full med crossar

När Lina och jag kom hem förut frågade hon vems dom crossarna var som stod utanför. Jag har ärligt talat inte en aning om vilken som är vems.
Vi gick runt till garaget där alla höll hus och där var resten av crossarna. I min familj har alla varsin (utom jag), det innebär sex crossar. Plus att Johan, Kim och Daniel ( Daniel har två) har sina crossar här med. Dessutom har vi två mopeder på det. 
Tio crossar och två mopeder det blir en del i det lilla garaget.
Innan dom kan åka imorgon så måste dom serva allihopa också så jag kommer inte se röken av dom ikväll.
Kul att Johans dotter Lina är här ikväll i alla fall så slipper jag va ensam tjej för en gång skull.
Vi tjejer kollar på grabben i graven bredvid på fyran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0