Det blev dubbelpass idag

Jag jobbade förmiddag idag. När jag hunnit hem och hämtat barnen så hörde min personal av sig och behövde gå hem igen så det var bara att ringa efter barnvakter.
Så nu är jag tillbaka på jobbet igen efter en timme i frihet.
Jag hann ju i alla fall få i mig en lunch så det var ju inte helt bortkastat.
Tyvärr är inte utsikten på jobbet så kul just nu. Min ena pump blev påkörd för några månader sen så idag kom dom för att ta med sig den och göra iordning den. Det är ju i sig jättebra. Dom hade med sig en lånepump till mig. Vilket också är jättebra.
Nu är det bara så att pumpen dom har att låna ut är nog inte tillverkad dom senaste åren den är fruktansvärt ful. Dessutom är killarna som ligger på knä här utanför av den större modellen med byxor som inte lämnar nåt åt fantasin.
Jag står alltså just nu och tittar på en rostig pump och två stora vita stjärtar.
Undrar om jag ska gå ut och tala om för dom att byxorna inte sitter uppe eller märker dom det själva tro?!

Kommentarer
Postat av: Skåning

Du får väl vara glad för så förstående personal som tillåter dig att få lunch, inte illa

2008-01-15 @ 18:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0