Det känns som jag ska gå på semester

Idag känns allt så lätt på jobbet.
Jag ska ju va ledig hela helgen!! Jippi!!
Två dagar ledigt i streck.
Jag ska sova hur länge jag vill och sen ska jag ner till stan och köpa present till senaste brorsdottern.
Ronnie fick en alldeles färsk liten söt brorsdotter dan innan julafton. Det gör väl mig till faster lite grann i alla fall?
Med fyra egna pojkar så är det helt underbart att hitta på nån flickig present. Jag älskar att köpa klänningar men eftersom vi måste skicka presenten ( dom bor i Stockholm) så får det väl bli nåt smycke.
jag hinner nog köpa kläder vid ett senare tillfälle.
Jag ska inte ha nåra måsten den här helgen. Tar den som den blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0