Emil ska till skolan idag

Jag hade nästan hoppats att han skulle va lite sjuk idag med så jag kunde ringa in personal och va ledig men inte då. Det är klart att han ska va frisk när jag plötsligt vill att han ska va sjuk.
Tänk att barn aldrig gör som man vill.
Emil kissade i sängen inatt igen tyvärr.
Han har inte kissat på sig på dan på jättelänge nu och nattkissandet har också klarat sig i tre nätter så det var inget kul för honom. Det var väl lite mitt fel för jag la mig tio så då ansåg jag att det var bättre att Ronnie kissade honom när han kom hem. Jag trodde han skulle komma senast tolv eller nåt men klockan var snarare halv fyra när han kom.
Så länge klarar sig inte Emil men jag tyckte tio var lite tidigt och det är dumt att vänja honom vid två kissningar per natt.
Det är bara att ta nya tag inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0