Jag funderar på en bio ikväll

Jag skulle vilja se Arn innan den slutar gå på bio. Det är ändå skillnad att se en film på bio än hemma så just den filmen ska nog uplevas på bio tror jag. Tyvärr jobbar jag kväll så då är det bara niofilmen som stämmer på min jobbtid och filmen är över två timmar lång. Jag som brukar somna senast tio. Jag kommer att missa halva filmen då.
Jag har hört väldigt kluvna åsikter om filmen. Det verkar som att man antingen älskar eller hatar den.
Jag tänkte att jag kunde ta med mina tre tonåringar kanske. Det är inte ofta jag gör nåt roligt med dom. Det får bli imorgon när jag slutar tidigt.
Jag får väl kolla min musse pigg almanacka och se om det finns nån tid över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0