Jag hade ju lovat mig själv att ägna mig mer åt mina vänner

Jag tänkte ju nu när det är nytt år att det ska kunna bli lite mer tid till mina vänner.
Jag började med Jessica förra helgen. Vi skulle träffas på lördan men då blev Oskar spysjuk så det blev inget av med det.
Jag ringde Nina häromdan och vi skulle boka in en middagsdejt. Efter mycket om och men kom vi fram till att vi kanske kunde klämma in en stund om tre veckor.
Jag provade Jessica idag igen för att se om det kunde gå med en snabbfika i helgen men då jobbar hon kvällar och nätter hela helgen så det gick inte.
Ann-Kari och jag hinner heller aldrig träffas för är jag ledig så jobbar hon.
Det är bara Åsa som hinner med mig ibland (fast oftast säger hon nej till alla mina förslag i alla fall).
Hur ska jag kunna förändra nåt då när alla andra är lika upptagna som jag.
Vi kommer inte kunna umgås förrän vi sitter på ålderdomshemmet ihop.
Då ska vi ha desto roligare.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Vi kan ses i helgen om du har lust.. Kunde ju äta middag tillsammans allesammans någon av dagarna??

2008-01-11 @ 13:01:41
Postat av: jessica

Vi har ju svågerbesök från Stockholm :)

2008-01-12 @ 01:18:16
URL: http://fyrbarnsmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0