Jag hade tre svarta amerikanska män inne på macken förut

Dom var glada över "the snow", " its so lovely",  "the swedish people is so nice" , " we love Sweden".
Jag kände till slut hur leendet fastnade i mungipan efter ett tag.
Den ena killen frågade efter " can I have your mobilenumber?" "I want to call you sometime"
Ja eller hur!!
Som om han egentligen är intresserad av en bensinmackskassörska mitt ute på E22an i Sverige.
Naturligtvis sa jag "no I dont think so" vänligt men bestämt.
Det var trevligt till att börja med att dom var positiva och glada men.... nja jag vet inte hur äkta det där var egentligen.

Kommentarer
Postat av: Skåning

Varför inte ta efter politikerna (det är vad dom gör, och inte vad dom säger)använd svart arbetskraft vetja, kanske kan du bli politiker en dag

2008-01-03 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0