Jag har ätit mammas raggmunk idag till lunch

Jag älskar mammas raggmunk men jag har en öken i min mun nu. Jag dricker och dricker men det är omöjligt att släcka törsten.
Jag vet att det var samma sak när man var liten och fick raggisar till middag på helgen eller så och vi skulle till farmor efter. Hela familjen drack oss mätta när vi kom till dom.
Det är smällar man får ta om man vill äta gott ibland.
Ronnie sa förut när jag pratade med honom att han hade köpt semlor till kvällen! Dessutom hade han köpt en stor chokladkaka bara till mig. Han lär sig aldrig!
Bara för att jag åt en liten bit pizza igår så betyder inte det att jag börjat med godis och socker igen.
Den största sockerråttan hos oss är garanterat Ronnie. Till och med jag ligger i lä där.
Det blir till att äta 2 semlor och 2 chokladkakor för honom idag då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer driva
med hela modevärlden, håll utkik!

2008-01-19 @ 18:34:44
URL: http://foj.blogg.se
Postat av: Den mumsiga raggmunken från Malmö

Foj, vad har raggmunk gemensamt med mode? INGENTING.

Raggmunk är GOTT. Fan vad det var länge sen man åt det! Med LINGON på!

2008-01-20 @ 07:08:31
Postat av: Anonym

ja nu var du jävligt rolig va,,,

2008-01-21 @ 00:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0