Jag har inte kunnat skriva nåt på två dar nu

Vi har fortfarande inget bredband. Alla utom jag är desperata.
Barnen har fått underhålla sig med annat hela helgen och det är bara nyttigt.
I lördas var vi hos jimmy som fyllde år och igår hade vi främmande hemma.
Min moster som jag sällan träffar var i stan så hon skulle komma och fika med min mamma. Jag gjorde hemmagjorda semlor. Eftersom det blev så många semlor tänkte jag att jag kunde ringa till min farmor oxå. Då visade det sig att min faster och farbror var där som jag inte heller träffar varje dag direkt. Naturligtvis bjöd jag in dom allihop. Ronnie tyckte ju då synd om sin mamma som säkert oxå ville ha en semla. Det slutade med andra ord med en släktträff.
Nicko frågade när alla gått vem det var som fyllde år eftersom hela släkten var där. Han undrade nog om han glömt gratta nån.
Det var i alla fall jättetrevligt både på lördag och söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0