Jag har svårt att släppa Viktoria Beckham

Jag funderar på alla som avundas dom "rika och vackra". Vad är det egentligen att va avundsjuk på.
Deras liv går ut på att jagas av paparazzis och svälta sig.
Jag skulle självklart vilja ha pengar men inte så mycket. Vad ska man köpa till sina barn när dom redan fått allt dom pekat på.
Hur ska jag kunna ha ett normalt förhållande med min man när alla kvinnor jagar honom för pengarna.
Klart att dom skiljer sig hela tiden.
Om inte båda är rika från början kan man ju inte veta varför den andra vill ha en.
Jag skulle inte kunna lita på mina vänner heller. Folk skulle bara hålla med mig hela tiden för att fjäska in sig.
Jag är nog glad att jag är den jag är.
Jag har vänner som inte hycklar utan dom är på riktigt. Pengar köper faktiskt inte lycka.
Jag kan visserligen erkänna att pengar kan göra livet lite roligare och lättare förstås.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag som trodde att vi bara va kompisar för att du är egen företagare och kommer bli miljonär på det en dag...;)

2008-01-03 @ 17:49:25
Postat av: jessica

Ja men du tillhör undantagen :)

2008-01-03 @ 18:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0