Jag känner inte för jobb i helgen kan jag säga

Jag vill ju va med och måla och möblera rummet. Jag har ju köpt tyg till gardiner med som jag vill ha färdigt.
Väggarna ska bli målade med brunt och gardinerna är gråsvarta (enfärgat).
Nu är jag bara osäker på om jag ska ha kappa eller längder. Helst skulle jag vilja ha öljettlängder. Jag har aldrig gjort det förut men det ska väl inte va så svårt.
Jag sitter nu och tittar på lets dance. Jag vet inte varför. Alla ser det ju så nåt bra med det måste det va men mig intresserar det inte ett dyft. Jag gillar tydligen inga program som alla andra gör. Undrar varför.
Den där Tony Irving måste ju larva sig. Han kan inte ha en sån hemsk brytning.
Jag får väl ge det en chans då men jag lär nog inte bli ett fan i alla fall men Emil verkar ju vilja se.
Dom dansar ju bara för guds skull hur intressant kan det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0