Jag kom på idag varför mina småbarn fick varsitt rum en gång

Fabian satt vid datan på deras gemensamma rum och Nicko bestämde sig för att han var retsugen så han var tvungen att jävlas lite.
Han hittade Fabians pokemonkort och det är en rejäl bibba kan jag säga. Det är väl typ 300 kort. Eftersom han älskar sin lillebror så mycket så var han tvungen att kasta alla 300 kort på honom när han sitter fridfullt och spelar data.
Fabian ger ifrån sig ett gallskrik naturligtvis. Men det är inte nog med det Emil vill ju inte va sämre utan han plockar upp korten och kastar dom på Fabian han med.
Fabian: VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER!!!!! (illtjut)
Jag beordrar bröderna bus att plocka upp korten och be Fabian om ursäkt.
Nicko ber om ursäkt plockar upp fem kort och går.
Emil bryr sig inte så jag låter det passera utan att ta nån mer fight med Nicko.
Emil böjer sig ner för att plocka fler kort samtidigt som han tar spjärn mot databordet och råkar lägga av en fis samtidigt. Nu är det som så att eftersom dom bytt rum så fanns det ingen kabel dragen dit så Ronnie satte in ett trådlöst kort i datan men det funkar lite si och så.
Naturligtvis så råkade datan tappa kontakten precis i samma stund som Emil fes och det gjorde dessutom så att Fabians gubbe i spelet dog.
Skriket Fabian gav upp då kan ingen föreställa sig.
Fabian: MAMMA!!! EMIL GJORDE SÅ MIN GUBBE DOG!!!! HAN FES SÅ MIN GUBBE DOG!!! EEEMMMIIIILLL!!!!!!

Jag kunde inte hålla mig för skratt och det gjorde inte saken bättre. Eftersom han inte fick nån sympati från sin mamma rusade han ut till Koffe. Koffe kom in som ett frågetecken.
Koffe: Vad är det som händer här egentligen??? Fabian gråter och pratar om att Emil har dödat hans gubbe med en fis!! Jag fattade ingenting!

Jag fick helt plötsligt tillbaka minnet. Det var ju på grund av såna här incidenter som dom en gång i tiden fick varsitt rum.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahaahahahaahahaha!

Gud så kul! Jag har läst det här typ 5 gånger nu!

2008-01-18 @ 00:43:38
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: Åsa

varsitt hus skulle nog va bättre om dom hadde:) :)

2008-01-18 @ 18:13:36
Postat av: Den nätverkande snubben från Malmö

Det var mig ett dassigt bredband som dör av en liten fis!

Ni får bygga ut huset lite!

2008-01-18 @ 20:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0