Jag tittade på outsiders på femman igår

Det handlade om tre tjocka människor. Den ena killen känner vi till lite. Tro mig det är absolut ingen vän till oss men tjejen han har barn med är syster till grannens barn och killen har Ronnie dessutom gjort lite affärer med.
När dom satt i trädgården och åt bullar kunde jag inte hålla mig för skratt. Det var så fruktansvärt tillgjort. För det första satt dom jämte varann (antagligen för att komma med i kameran båda två). Dessutom hördes det att deras samtal var VÄLDIGT tillgjort. Det lät som att dom hade ett manus att gå efter och läste innantill. Sen vände dom sig mot varann vid "rätt" tillfälle och log mot varann innan dom fortsatte med sina "repliker".

Linda (tittar in i kameran): Men Pelle hur många bullar har du ätit egentligen? (sen vände hon sig mot honom och log)
Pelle (tittar in i kameran): Jag har ätit fem vaniljbullar och en kanelbulle (sen vände han sig mot Linda och ler).

Hon satt ju för guds skull jämte honom när han slevade in alla bullarna så det såg hon väl själv!?! Jag säger bara TILLGJORT!
Att våran dialekt här i trakterna är ful visste jag men jag hoppas verkligen att jag inte har lika hemsk som dom.
Jag måste ändå säga att det är starkt gjort att va med i tv så jag hoppas han lyckas med att gå ner i vikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0