Jag undrar hur jag kommer att minnas 2008

Jag har ju haft ett par jobbiga år nu med barnen och så. Nu känns det som att den biten kommer att bli bra. Emil är ju så gott som torr och det friska ögat verkar ju hålla sig friskt ett tag till. Nicko verkar må bättre och är mycket lättare att tas med hemma. Koffe har som vanligt inga större problem han verkar ju va född under nån tursam stjärna han glider fram i tillvaron. Fabbes diabetes är väl det mest centrala problemet för tillfället.
Chanserna för ett lugnt år ser väl under omständigheterna rätt skapliga ut.
Jobbmässigt är det bara att kämpa på men det är inga problem bara mina barn mår bra. Det är jobbigt att lägga energi på jobbet när det är mycket problem hemma och på skolorna.
Det jag planerar att ändra på det här året är väl kontakten med mina vänner. Jag har knappt haft tid med dom nånting så det får bli skärpning.
Jag skulle väl även vilja få mer tid att läsa det har jag oxå saknat.
Får se hur det blir. 
 
  GOTT NYTT ÅR PÅ ER I ALLA FALL.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Gott nytt år önskar vi i Hultsfred!

2008-01-01 @ 16:47:59
Postat av: jessica

Gott nytt på er med!!! Kramar från Jessica

2008-01-02 @ 14:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0