Nu är det inget bredband alls hos oss

Nicholas blev galen igår när han upptäckte att det inte går att få igång nätet.
Ronnie ringde bredbandsbolaget som sa att det kommer va borta i fem dar. Jag har hopp om att kanske mina datanördar till mellanbarn kan få ur sig lite abstinens till dess.
Om jag ska va ärlig så kändes det lite i mig med när jag försöktet få igång laptopen för att kolla bloggar och så på kvällen.
Nicko var lite vitsig och sa att det var mitt fel för att jag bara lagar fullkorn och nyttigheter så alla fiser hela tiden. Kan det va så? :)
Just nu önskar jag lite grann att det här hade varit förra helgen när jag ändå jobbade. Bara tanken på Nicko en hel helg utan data.

Kommentarer
Postat av: Den bredbandige snubben från Malmö

BBB i min stjärt. Dom fungerar RÄTT så jävla illa i eran stad va?

http://www.vt.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=3067470

Nåja.. kan väl vara bra med ett par datorlösa dagar.. för alla andra utom mig. Jag ska aldrig vara utan... :)

2008-01-24 @ 16:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0