Nytt möte idag

Nu är det äntligen färdigvelat från deras sida.
Kim kommer idag!
Ronnie ska åka och hämta honom nu med honoms grejer. Jag har vädjat till mina barn att försöka ta det lite lugnt ikväll så dom inte skrämmer iväg honom. Mina barn är ju lite vilda ibland.
Alla ser fram mot det och det är ju en förutsättning för att det ska bli bra.
Vi tänkte festa till det med pizza ikväll till och med så jag får väl bryta min bantning bara för ikväll.
Jag har inte ätit nåt socker eller snabbmat på två veckor nu så suget är faktiskt borta.
Att det ska va så fruktansvärt gott med socker och fett. Det är ju inte konstigt att vi i sverige blir fetare och fetare.
Jag tänkte att vi bara skulle äta en kokkorv med bröd nu på eftermiddagen så jag köpte sån där med lite fett till mig. Det var den äckligaste korv jag ätit i hela mitt liv. Jag fick ge mig och synda med en fet istället annars hade jag blivit utan.
Nu ska jag plocka iordning lite i röran.
Sen blir det väl plock i Kims rum hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0