Ronnie köpte en film på affären igår

Den hette Dinotopia och var över fyra timmar lång!!
Jag blev trött bara jag tänkte på 4 timmar med en film.
Ronnie har sakta men säkert gått igenom den där filmen och pausat ibland.
När jag bad honom hjälpa mig med maten hade han nog sett i alla fall tre timmar så han pausade och kom ut till mig i köket.
Koffe kom hem och gick ut i vardagsrummet och slängde sig i soffan.
Ronnie skrek åt honom att han inte fick röra dvdn för han kollade en film där.
Den har jag stängt av säger Koffe.
Ronnie: SKOJAR DU!!!
Koffe: Men vadå hade du ingen koll på vart i filmen du var då??
Jag kan säga att Ronnie var inte glad på sin son
Jag: Där sjönk du LÅNGT ner på popularitetslistan hos din pappa. Hahaha
Jag blev inte heller populär efter den kommentaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0