Vi har för många datorer inkopplade här

Min och Ronnies data är helt galna. Dom hackar och loggar ut hela tiden så Ronnie ringde bredbandsbolaget.
Dom letade upp felet och det var Koffe som var problemet.
Han laddar hem max samtidigt som han delar ut och spelar tibia.
Nu drog Ronnie ur hans kabel och det tog tio sekunder innan Koffe kommer inspringande och undrar vad vi gör med hans bredband.
Helt plötsligt funkar våra datorer felfritt så den lilla egoisten där ute i rummet kan hälsa hem till data för resten av den här dan.
Nu har jag tröttnat på att försöka se dom resterande avsnitten av andra avenyn som jag hade kvar efter alla problem jag haft i två timmar så det får bli en bok istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0