Ann-Kari är inte en snäll människa ibland

Jag är vrålhungrig. Har varit det sen innan bion. Fabian skulle laga mat idag och det enda han kunde var snabbmakaroner och falukorv.
Maten blev helt perfekt men det mättar inte speciellt länge. Redan när jag kom till bion var jag hungrig igen. Jag funderade väldigt starkt på varma chips men jag ville inte ställa mig i kön igen.
Jag genomled alltså hela filmen utan nåt att vare sig äta eller dricka.
Nu har jag suttit här och bara blivit hungrigare och hungrigare och då får man sms av nån som man trodde var en vän.
Ann-Kari och hennes man sitter på restaurang och äter vitlöksbröd och plankstek och naturligtvis måste hon påpeka hur gott det är.
Jag älskar vitlöksbröd!
När jag svarar att jag är vrålhungrig så har hon mage att skriva "Stackars dig. Jag är proppmätt"
Som om hon menade det där med stackars dig! Hah! Hon är nog skadeglad för att jag sitter här och bara känner hur jag magrar av utav kaloribrist.
Jaja det får väl bli en torr ostmacka till mig istället då.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Men lilla vännen. Inte menade jag nått illa med de sms:et, om du tog illa vid dig så ber jag 100 gånger om ursäkt!! Och nu har jag ju dåligt samvete för att du nästan fått svälta.. Undra hur mager du är nästa gång vi ses!!!

2008-07-17 @ 07:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0