Tjurigt folk

Jag har haft en intensiv morgon.
När jag kom imorsen satt det kunder och väntade på mig så jag kunde inte öppna ordentligt innan jag var tvungen att ha igång kassan. Lagom när det blev tomt på kunder kom GB-bilen.
Annett frostade av frysen inatt så hela våran reservfrys där den nya glassen ska ligga var full med påsar med glass från butiksfrysen. Det blev ju självklart lite problem då att veta vad jag skulle ha för glass och var jag skulle göra av den.
Jag beställde det nödvändigaste och satte på frysen i butiken.
Lagom när Gb var på väg att åka kom Arla. Dax att packa upp mjölken.
Sen var det lagom kallt i frysen så jag kunde börja ta ner glassen igen.
Jag hann inte mer än stänga frysen så kom Privpakpaketen.
Jag tog fram lapparna som ska sitta på paketen letade upp första numret. Precis när jag hade lossat klisteretiketten och skulle sätta den på paketet kom det in en kund som hade tankat.
Kunden:- Ska du inte ha betalt eller!!!
jag:- Jo jag skulle bara sätta på lappen här. Det tar mig två sekunder!
Han slängde pengarna på disken och stampade ut till sin bil och körde iväg med en rivstart så det tjöt i däcken.
Den mannen hade attitydproblem!! Vilken idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0