Vi har besök från Skåne

Pappa och Birthe kom inatt vid tolvtiden med sin husvagn och två hundar.
Det är ingen risk att man får långtråkigt i den här familjen.
Emil rusade in till mig i morse och skrek att jag var tvungen att gå upp med en gång annars skulle morfar komma och släppa hundarna i sängen.
Jag som tänkte ligga och dra mig men det gick ju inte.

På eftermiddagen har Anders varit här med sin tjej och hennes son. Sylvester är tre år och minst lika vild som Emil. Dom två ihop är en spännande kombination.
Jag vet själv hur skönt det kan va att komma till ett hem där barnen är vilda så slipper man passa på sin egen för mycket.
I det här hemmet är vi mer vana vid aktiva barn än lugna så här passar han in. Det är en jättemysig, charmig kille.

Nu ropar min man på mig och säger att vi ska kolla på film så jag slutar för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0