Drömmar

Oftast kommer jag inte ihåg mina drömmar mer än lite diffust men imorse när jag vaknade var jag helt slut.
Jag drömde att jag var uppe och väckte Koffe men att han sen struntade i att gå till jobbet i alla fall. Vi hade en jättediskussion om arbetsmoral.
När jag väl skulle åka till jobbet själv sur och dan så hade någon skurit sönder mina däck. Av nån anledning kom jag relativt långt innan jag upptäckte det och då var jag tvungen att ringa Ronnie. Jag blev sittande i en evighet innan jag blev hämtad och fick en annan bil. Jag vet att jag sa till Ronnie att nu hinner klockan bli åtta innan jag öppnar men har jag tur så tror kunderna att det är lördag idag och då märker dom ingenting.
När jag vaknade hade jag en känsla i kroppen som man kan ha när allt går emot en ibland. Trots att jag inte ens gått upp än så kändes det som att jag redan haft tillräckligt mycket otur för en dag.
Konstigt att man kan bli så påverkad av drömmar.
Undrar om det är så att det humöret man vaknar med många gånger kanske är influerat av nattens drömmar bara att man inte kommer ihåg dom.
Jag ska tänka på nästa gång jag är på dåligt humör att det inte är på riktigt det är bara en dröm. Får se om det funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0