Favorit i repris

Idag kände jag mig rastlös. Jag ville göra nåt med familjen men kom inte på nåt bra.
Det slutade med att vi slängde in våra fem grabbar i bilen och gjorde om samma runda som Ann-Kari och jag gjorde igår.
Idag hade vi inte sån tur att vi slapp köa in på Smultronstället. Vi köade i en timma. Jag visste sen igår att det var värt tiden i kö annars hade jag nog vänt när jag sett allt folk.
Vi hamnade vid ett bord utomhus i skugga där det dessutom var blåsigt så vi frös som idioter.Den enda som hade långärmad tröja med sig var Koffe så vi andra satt i kortärmat och huttrade med våra enorma glassar.
Vi kom till busfabriken två timmar innan dom stängde så där var det inte så mycket folk. Vi såg inte till dom stora killarna heller på hela tiden. Dom hade minst lika kul som dom små.
Det blev en lika lyckad dag idag. Det är skönt att ha alla barn på tu man hand utan flickvänner och kompisar ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0