Lugn helg

Jag har njutit i fulla drag av min lugna harmoniska helg.
I lördas blev det en snabbsväng till stan och letade presenter till Nicko. Det var ingen lyckad inköpsrunda. Jag var inte alls på humör för shopping och då hittar man heller ingenting. Jag får göra ett nytt försök på onsdag.
På kvällen kom Åsa och Magnus och grillade. Det var evigheter sen vi umgicks så det var jättekul. Som vanligt var det fullt vid bordet. Dom tre tonårskillarna i familjen har alla varsin flickvän som i stort sett har bosatt sig hos oss. Jag tycker det är kul med lite feminint sällskap så jag klagar inte.
Det roliga är ju bara att jag köpte ju ett nytt bord för åtta för att vi skulle få plats och helt plötsligt nu är vi tio. Nu blir det inget större bord så det får bli extrastolar.
Okej nu kom jag ifrån ämnet.
På söndan åkte Ronnie och dom stora grabbarna iväg och åkte cross så jag och småbarnen softade hela dan.
Jag låg och läste bok och dom små badade i poolen.
En toppen helg med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0