Sista dan innan semester

Jag borde vara helt salig nu när det äntligen är dax att vara lite ledig men det känns inget speciellt. Ronnie och Koffe ska ju ändå jobba så jag kan inte hitta på så mycket i alla fall.
Jobbet kan jag inte heller släppa till hundra procent. Jag kommer nog att göra mina blixtvisiter med jämna mellanrum dom här tre veckorna.
Jag har bestämt mig för att inte göra nån stor sak av mina lediga veckor utan bara slappa.

Igår var jag på Acapulco och åt pizza med Agneta, mamma och Emil.
Emil var ju självklart tvungen att ha en hel pizza själv. Jag visste att han inte skulle kunna klämma i sig den men envis som synden så skulle han ändå prova. Faktiskt klarade han av halva pizzan innan han gav upp så det var mer än jag hade förväntat mig.
Sen tillbringade han resten av tiden med klättra över sofforna och leka med pantburkarna och vara allmänt rastlös. Det är inte konstigt att jag helst väljer mcDonalds med honom. Då kan man sittta i lugn och ro i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0