Det blev en morgonpromenad på Lysingsbadet

Åsa och jag tog småbarnen och åkte till Lysingsbadet och gick bingorundan i morse. Barnen fick ta med sina cyklar så det gick jättebra. Annars gnäller dom över att behöva gå så fort man lämnat bilen.
Emil var den enda som vann av oss. Han skulle gå in i huset och välja vinst och det var inte det lättaste. Det var många som kom och gick och valde vinster medan Emil stod och tvekade. Till slut bestämde han sig för två små söta espressokoppar. Jag vet inte varför men tyckte han om dom så. Det fanns godis och leksaker och barnböcker men det ratade han med en gång.
Nu är alla utom Fabbe och jag och åker cross. Det är nästan ruggigt tyst här. Jag trodde jag skulle njuta av tystnaden och sätta mig med en bok i soffan men jag blev rastlös istället.
Nu ska dom snart komma hem så jag ska göra klart maten till dom sen är det full fart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0