Fabian och Emil tog sig en ledig dag idag

Dom hade ingen lust  alls att gå till fritis idag så efter lite övertalning gick deras snälla storebror Koffe med på att dom fick stanna hemma med honom idag.
Dom tycker att det är fruktansvärt orättvist att dom måste gå till skolan på lovet. Jag kanske skulle omskola mig till lärare så jag kunde va ledig på loven. Jag ska fundera på det. Annars får jag väl bli lyxhemmafru men då måste jag nog byta man för med den jag har så är det inga lyxinkomster direkt.

När jag åkte till jobbet förut var det ett hemskt snöoväder på vägen. Det är ju snart April så det kunde gott va lite bättre väder.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja det är mer än orättvist när de små måste ryckas upp ur sängen för att ta sig till dagis eller frita, när de större har lov och är hemma *ler*

Min tjeja fick gå till dagis medan lillan sitter hemma och tittar ut på snön.

Ha det bäst

2008-03-25 @ 09:54:26
URL: http://d2spirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0