Fredagkväll

Det är som om luften går ur en när fredagkvällen kommer. Jag gick och la mig på sängen med en tidning förut men jag somnade.
Först låg Fabbe där och läste högt för mig en stund och det klarar jag ju inte så då slocknade jag som vanligt. När jag vaknade till läste jag själv en stund tills Emil kom in och gosade med mig och då dåsade jag en stund till.
Jag kommer inte bli pigg på hela den här kvällen nu.
Nu har jag precis avslutat min sista pulvermåltid för idag och tittar på postkodmiljonären.
Ronnie och Kim har kommit fram ordentligt till Hasselö. Jag hoppas det blir en bra helg för dom.
Imorgon ska jag va piggelin och springa i skoaffärer med Koffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0