Idag kunde jag tänkt mig att vara ledig

Hela familjen ska åka cross idag. Bara tanken på att mitt hem står helt tomt i flera timmar är väldigt frestande. Det händer inte ofta. Bara att gå runt där i tystnaden är otroligt skönt.
När jag har ledig helg så brukar Fabian vara kvar hemma med mig så då blir jag ändå inte ensam. Fabian är den enda av våra barn som absolut inte vill åka cross.
Det är en liten nagel i ögat på Ronnie hur det kan va möjligt att man frivilligt låter bli att åka cross när man har möjligheten. Han tror att fabian kommer ta sitt förnuft till fånga och mogna till i den frågan. Alternativet att Fabian faktiskt inte gillar motorer är ju fullständigt otänkbart i den här familjen.
Stackars Fabian var halvt gråtfärdig igår när det gick upp för honom att jag skulle jobba idag så han blev tvungen att följa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0