Igår skrev jag visst ingenting

Jag glömde bort det helt och hållet. Det var en ganska hektisk dag igår så jag hann inte tänka över huvudtaget.
Efter jobbet vid halv två var jag och Kim på ett möte som tog en timme. Efter det hämtade vi småbarnen på skolan och tog med dom till nästa möte.
Vid kvart i fyra var jag hemma och tog itu med disken och började på en stor kastrull risgrynsgröt som jag stoppade in i ugnen vid tjugo över fyra.
Då var det dags för Ronnie och mig att åka på nästa möte med Nicko på skolan. ( Ett väldigt positivt möte förresten där nicko fick mycket beröm för att han mognat och kunde få va med klassen på fler lektioner. Det känns bra på ett sätt men oron är ju att klassen är ju helt utflippad så jag hoppas inte det blir en nackdel för Nicko nu när han är van vid lugnet på resursen. Nån gång måste han ju in i klassen igen så det är väl bara att prova.)
Det mötet tog också en timme så efter det släppte jag av Nicko och ronnie hemma så dom fick äta gröt med dom andra medan jag åkte till affären och handlade.
När jag kom hem från affären lagade jag köttgryta till idag eftersom jag jobbar kväll idag och inte hinner med matlagning då.
Medan grytan puttrade färgade jag håret och tog tvätten.
Vid nio gick jag, Koffe, Kim, Nicko, Fanny och David på bio. Det blev Jumper. En helt ok film. Det var jag och mina fem tonåringar och fyra till i salongen.
En dag i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0