Imorgon blir det Ullared

Jag och Åsa ska åka till Ullared imorgon eftermiddag och sova över i stuga.
Sen blir det shopping hela lördagen. Ett och ett halvt dygn utan barn!
Jag känner mig inte riktigt frisk än men när det är shopping på gång så ska det nog kunna bli bättre. Jag har bara en hemsk huvudvärk på mornarna men efter en panodil så är jag på benen.

Jag skjutsade Kim till ett möte imorse och sa till småbarnen att va klara när jag kom tillbaka igen så skulle jag skjutsa dom till skolan.
Emil hade utnyttjat tiden till att göra sig iordning i håret. Han hade rotat fram sitt vax. Hela deras rum stank av vax och hans hår blänker. Vad säger man? Det blir nog ingen mössa idag i alla fall för då sabbar han ju frissan. Han kunde knappt sätta på sig glasögonen ens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0