Inte rikigt som jag hade hoppats

Jag förstod i och för sig att Sibel skulle vinna över Ola bara för att det var en lugn låt.
Jag brydde mig inte så mycket med dom två men Nordman var min favorit. Kul att dom gick vidare.
Det ska bli kul att se nästa vecka nu. Det var en del bra låtar som är vidare till Globen.

Ronnie och Kim har det nog rätt bra på Hasselö förutom att dom fryser. Dom har varit på sjön idag hela dan och blev stelfrusna och vandrarhemmet är kallt med för dom har egentligen inte öppet för säsongen så det är inte mycket värme på.
 
Koffe och Fanny är på 18årsfest och Nicko har ett gäng med kompisar på rummet. Fabian och Emil är påsitt rum så jag har rätt så lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0