Jag var på stan förut

Koffe, Fanny, Fabian, Emil och jag åkte till alla skoaffärer i stan för att leta skor till Koffe. I sista affären hittade han äntligen ett par. Naturligtvis var det på intersport som inte är den billigaste affären direkt.
Koffe och jag har ett avtal att jag betalar hälften av jackor och skor så nu är han skyldig mig 400. Alla andra kläder köper han själv.
Efter det köpte jag hem mcDonaldsmat till ungarna. Det var en prövning kan jag säga när jag satt där med mitt pulver. Ska jag va ärlig så är jag så fruktansvärt trött på pulver nu så jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet att enda rätta sättet att banta är med lagom mat och motion men jag fixar inte det. Jag kan inte låta bli att äta för mycket då. Jag får väl se hur länge jag står ut.
Emil poppade popcorn förut och jag kunde faktiskt inte hejda mig så det slank ner nåra. Jag ångrar mig och skäms men just då var jag desperat.
Jag gick en långpromenad tidigare på över en timme så det kanske kompenserade.
Fattar inte varför det ska va så svårt att hålla vikten.
Nu ska jag nog lägga mig i min nybäddade säng och kolla på en film. Känner mig trött idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0