Var är min motivation?

Jag hade den i förra veckan men nu är den svår att ta tag i.Jag stapplar fortfarande på men det känns väldigt tungt.
Jag ville äta pulver i fyra veckor åtminstone men det går bara inte. Nu är jag nere i två pulver och en lunch om dan.
Jag går väl ner i vikt på det med men det går lite saktare.

Idag har jag haft besök av våran nya DC. Kors i taket! Den första vi hade var här ett par gånger bara under dom åren vi hade honom. När han fick sparken fick vi ett fax med den nya distriktschefens namn men innan jag hann att träffa honom kom ett nytt fax med ett nytt namn och så har det hållt på så nu hade jag inte längre nån koll på vem som var den aktuella. Kul i alla fall att hon tittade in. Det kanske blir fler besök med den här än vad det varit med dom förra. Enligt ledningen på OKQ8 ska varje mack ha besök av sin DC en gång var tredje månad: Jag har inte ens haft en gång om året. På gott och ont. Ibland kan det va skönt att slippa ha dom nosandes i nacken för då vill dom alltid bestämma ett och annat.

Nu är det snart dax att stänga så jag får åka hem för dan.

Kommentarer
Postat av: Den elektronikkopplande snubben från malmö

DC? Det betyder ju likström, direct current ju! :)

2008-03-11 @ 20:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0