Igår kom nya köksmöblerna

Dom gjorde sig jättebra i mitt kök.
Jag är helnöjd!
Tyvärr måste jag nog förstöra bordet lite grann med lack. Som bordet är nu så är det oljad ek. Det är jättesnyggt men väldigt opraktiskt med alla barn som inte torkar bort oboyfläckar och vattenringar efter sig.
Jag kommer gråta blod om det blir märken som aldrig går bort så vad gör man. Ronnie trösta mig med att vi kan slipa bort lacken när barnen flyttat hemifrån men eftersom jag vet hur jag funkar så har jag antagligen ett nytt bord innan dess eller annars har jag massa barnbarn som ska ställa oboyglas där.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du hinner byta ett par bord innan dess!!

2008-05-19 @ 18:09:54
Postat av: Kökssnubben från malmö

Ha! Snart bor jag så stort så jag kan HA ett köksbord! *lyxig*

2008-05-19 @ 20:54:50
Postat av: Birthe

Ajabaja, inte lacka ett oljat bord lacken fastnar inte förrän du slipat ner det,så låt dom söla på bordet några år om dom kan mä det. Lite hjälp med att underhållsolja bordet kan du väl få,grabbarna brukar var påhittiga ( när dom vill )

2008-05-20 @ 07:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0