Jag träffade knappt mina barn på mors dag

När jag åkte till jobbet sov alla och när jag hade stängt strax efter åtta var jag så trött att jag inte orkade åka hem till tvätt och städning så jag valde att gå på bio istället.
När jag sen kom hem vid elva sov småbarnen.
Dom stora barnen satt uppe fortfarande. Koffe hade tänkt att snickra en trapp till altan som överraskning på mors dag men vi hade tydligen inte bra verktyg till det. Men tanken värmde.
När jag gick in till sängen låg det en teckning på min kudde.
Fabian och emil hade målat bokstäver och klippt ut och sen tejpat upp dom på ett papper som det stod grattis på mors dag och godnatt på. Egentligen var det bara fabian som gjort den men eftersom inte Emil hann göra nåt så var storebror snäll och skrev med honoms namn också.
Det är sånt alla mammor vill ha på mors dag eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0