Jag vet att jag gått upp i vikt

Jag är inte blind så jag har faktiskt lagt märke till min viktuppgång alldeles själv så det är ingen nyhet.
Förut kom en stamkund in. Hon pratade ett par ord och lagom när hon skulle gå så vände hon sig om igen och plötsligt sprack hon upp i ett stort leende. Hon kom fram till mig och la handen på min mage.
Hon:- Nej men vad har vi här då?
Jag förstod ju att hon trodde jag var gravid.
Jag:- Det är bara fett så det är ingen risk.
Hon:- Är du säker på det?
Jag:- Ja det är jag.
När hon gick var hon knallröd i ansiktet så det var nog pinsammare för henne än för mig. Kanske dax att ta tag i det här med vikten snart.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

Kanske dröjer ett tag innan den stamkunden visar sig igen utan att rodna :)

2008-05-06 @ 15:54:32
Postat av: Åsa

ja vad ska man säga... Tror du gjort nått liknande, eller minns jag fel? Idag sa en på jobbat att jag gått ner i vikt! -Hallå skaffa glasögon!!

2008-05-06 @ 20:05:39
Postat av: Åsa

ja vad ska man säga... Tror du gjort nått liknande, eller minns jag fel? Idag sa en på jobbat att jag gått ner i vikt! -Hallå skaffa glasögon!!

2008-05-06 @ 20:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0