Jobbhelg

Jag jobbar hela den här helgen. imorse när jag åkte ut till macken stod polisen och hade blåskontroll.
Jag har ju absolut inga problem med såna kontroller eftersom jag aldrig dricker men jag undrar hur många som får ont i magen när dom närmar sig polisen och saktar in.
En lördagmorgon är det säkert en del som tog ett par öl igår kväll som anser att det är lugnt idag att köra bil.
Personligen skulle jag aldrig sätta mig och köra om jag tagit nån alkohol överhuvudtaget dan innan. Kanske på kvällen i så fall men jag är för feg för att chansa.
Jag har ju fem barn som kan behöva bli skjutsade eller hämtade när som helst och en firma som är öppen 7 dar i veckan så jag kan bli tvungen att åka till jobbet med kort varsel. Det är inte så konstigt då att jag aldrig dricker kanske.
Dessutom har jag ett tillräckligt intressant liv utan alkohol med.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag! ♥

2008-05-24 @ 09:51:55
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0