Min lediga dag i går var inte bortkastad

Jag var ju inte helledig direkt men jag gick hem vid halv två istället för halv åtta. Det gör en väsentlig skillnad. Jag hann med massor av tråkiga saker hemma så idag när jag kommer hem slipper jag känna mig stressad över hur det ser ut hemma.
På fredag åker vi till Stockholm över helgen så då måste klädhögen vara tvättad så vi har nåt att ta på oss.
Jag tror hela familjen ser fram emot och behöver den här helgen. När vi är hemma så är det så mycket som stör med alla kompisar och sönernas flickvänner. Det ska bli skönt att bara vara vi ett par dar.
Det enda vi har planerat än så länge är naturligtvis gröna lund. Resten tar vi som det kommer.
Vi ska bara sova äta och ta dan som den kommer i tre dar.
Det är tur jag har Ann-Kari och Annett som håller ställningarna här på macken så vi kan koppla av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0