Min son är konstig

Koffe är 17 år och går på gymnasiet.
Nyss fick jag ett sms där han skriver att han gått med i facket!
Jag blir inte förvånad av vad nån gör i vår familj men att gå med i facket när man har två år i skolan (minst) kvar och dessutom inte vet inom vilket område man till slut kommer att jobba?!
Det är mycket företagsamt av honom i alla fall.
Jag vet dom som istället har svårt att motivera sina ungdomar att gå med i facket fast dom har jobb så det problemet verkar jag ju inte få.
Han kanske kan bli nåt stort inom fackvärlden efter skolan.


Kommentarer
Postat av: Moa

Medlem i facket redan? Låter intressant :) Själv vill man inte alls vara med egentligen för det är så dyrt hehe

2008-05-22 @ 12:11:48
URL: http://molia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0