Vi hade en kund här på macken förut

Hon brukar komma ibland men det är ingen som varken Ann-Kari eller jag brukar prata jättemycket med.
Idag stod hon och pratade om allt möjligt tills hon plötsligt säger:- Vet ni vad jag ska göra idag? Nu tycker ni säkert att jag är konstig?! Jag ska på date idag.
Det visade sig att hon var strax över 60 och hade varit ensam i 13 år. Hon har gått ut på datan och varit inne på en dejtingsida och hittat en man i sin egen ålder som hon skulle träffa idag.
Hon sa att hon kände sig pirrig som en tonåring. Gulligt! Hoppas det går bra för henne. Hon hade bekymmer om vad hon skulle ha för kläder och vad dom skulle prata om och om man ska krama om varann på första dejten och allt annat som man oroar sig för vilken ålder man är i.
Hon kommer in imorgon och lämnar rapport. Ska bli spännande.

Kommentarer
Postat av: Ann-Kari

gillade kommentaren om hur man ska trimma oxå ;)

2008-05-07 @ 16:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0