Vilken dag!

Jag har haft massor med kunder. Den bästa dagen hittills i år. Benen och fötterna värker men på ett bra sätt.
Alexandra (tjejen som brukar va här ibland) hörde av sig och ville komma till oss ikväll med sin nya kille. Jag kunde som vanligt inte säga nej trots att jag är helt slut så dom var här tills nyss.
Det är jättekul att hon träffat en kille men han var inte speciellt trevlig tycker jag. Såg mest sur ut hela tiden. Jag såg inte så mycket som ett leende på hela kvällen.
Känns kanske som att Alexandra tar första bästa chans till ett "normalt" liv utanför vårdsvängen hon varit inne i sen barnsben. Hon har planer på att flytta ihop och skaffa barn med honom efter bara en vecka. Skulle va bra för den tjejen att lära sig stå på egna ben först.
Instinktivt gillade jag inte killen men jag kan ju ha fel. För hennes skull hoppas jag det.

Ronnie, Daniel och Kim har byggt på altangolvet hela dan. Dom har kommit jättelångt. Isoleringen är klar och golvspånet ligger så nu är det bara att skruva dit golvet. Jag är imponerad.
Det ska bli riktigt skönt med en färdig altan.

Jag borde gå och lägga mig nu men det känns inte som jag hunnit "landa" efter den här dan än. Att ha så otroligt mycket folk omkring som jag haft hela dan kräver en stunds ensamhet för att varva ner.
När jag kom hem hade jag alla här hemma omkring mig ( inklusive Alexandra och pojkvän) så jag längtar för en gång skull efter en halvtimmes lugn.
Dax att sova nu då. Vi hörs kanske imorgon om jag har tid lust och ork. Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0